Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L62u73d57ě24k 15K26r55a48t53o40c11h38v19í30l 9535964351914

R^

0/0
6.3.2015 13:10
Foto

J60a40n 46Ř86e25h22á32č35e45k 7910916341955

Tak si vystupte, pane řidiči (myslím na výstavě) :-)R^

0/0
6.3.2015 0:23

L63a79d58i32s10l59a28v 18N34á53d37v23o12r52n93í80k 6514315487496

..tradičně....R^

+2/0
5.3.2015 23:50
Foto

M44a16r11t19i75n 57F45a91l79t80ý63n 9561296434468

Pěkná série.

Když jsem vysílal filmový kanál Hallmark pro kabelovou televizi, měli jsme tam mimo jiné životopisný film o Fordovi. Velmě pěkně zpracovaný, i když poněkud idilycky.

+1/0
5.3.2015 20:06
Foto

J57a60r97o52m47í16r 83Š36i85š18a 3720233681377

vidím to jasně na R^...:-)

+2/0
5.3.2015 20:01

F53r93a69n52t83i61š57e78k 48S55m51u24t35n38ý 2535898806935

Moc hezký, Radku. Proč to nemáš v rubrice Auto nebo Technet?

btw, ta naše Aero 30 měla fakt řízení vpravo, hele, mě napadlo, nemohl to být nějaký exportní kus do Anglie?

+1/0
5.3.2015 19:53
Foto

I67v16o 45C30i53l77i11c43h 1600782251104

Do příchodu Hitlera se u nás přece jezdilo vlevo.

0/0
5.3.2015 21:13

F12r44a75n63t35i85š92e13k 44S81m87u78t21n51ý 2115328806545

To já vím, Ivo, jenže tahle byla pozdější. Už jsme to s Radkem probírali a on mi to nechce věřit. :-)

0/0
5.3.2015 21:25
Foto

I82v94o 37C77i54l62i91c33h 1500902511504

To jsem netušil. Rok výroby jste zde nespecifikoval a to autíčko se vyrábělo v letech 1934 až 1947.

0/0
5.3.2015 21:30

R10a77d63e48k 52F17o47l70p13r66e96c77h58t

To Franta samozřejmě ví, ale třicítky se vyráběly od začátku (1934) s volantem vlevo. A on si pamatuje, že ji měli s volantem vpravo. Už v létě minulého roku jsme to spolu řešili a já ho přesvědčoval, že to není možný. Aero se prostě připravovalo s předstihem na změnu.

http://auto.idnes.cz/historie-vozu-aero-30-0l6-/auto_ojetiny.aspx?c=A140812_201300_auto_ojetiny_hig

0/0
5.3.2015 21:27

F27r66a19n12t76i77š61e15k 95S29m72u34t89n23ý 2715118446125

Tak mám možná prohozený mozkový hemisféry, jinak si to neumím vysvětlit. :-)

0/0
5.3.2015 21:39
Foto

I60v93o 80C20i24l72i97c92h 1840192511254

Netušil jsem, že byly vyráběny s volantem vlevo již od roku 1934 8-o Dík za odkaz R^

0/0
5.3.2015 21:47

F96r59a29n68t45i34š23e48k 23S72m87u94t81n43ý 2745288266345

Pro upřesnění: ta naše byla Aero 30 Limousine, jenže s plátěnou stahovací střechou (to mě asi Radku taky neuvěříš, protože já na netu takovou nenašel, jen s pevnou)

0/0
5.3.2015 21:53

R98a11d32e94k 26F64o14l17p51r46e13c82h92t

Ale jo, to ti věřím, takový existovaly. Jen to nebyla Limousine, ale byl to polokabriolet  :-)

+1/0
5.3.2015 22:09

F52r63a79n32t23i14š30e76k 46S86m95u87t87n15ý 2855378796975

aha... :-)

0/0
5.3.2015 23:05
Foto

I78v76o 59C20i49l92i12c43h 1630632371824

To já si z dětství matně pamatuju jen původní Oktávku, než nám v ní vyhořel motor ;-(

A co se týče té důvěryhodnosti, nezapomeňte, že jsme oba na bonzákově seznamu, takže nám se zde prostě nevěří už z principu ;-) (to opravdu není nic proti panu Folprechtovi, jeho články čtu moc rád). Mimochodem všiml jste si bonzákova posledního článku a případné možné souvislosti s tím, že se od té doby zcela odmlčel v článcích a téměř zcela i v diskuzích? ;-D Sice mne na chviličku napadlo, že mu to dám trošku vyžrat nějakým kousavým článkem, ale pak jsem si řekl, že mu to vlastně přeji (a nám vlastně také) R^

+1/0
5.3.2015 22:18

R76a44d40e79k 45F41o12l21p60r24e94c56h61t

Na auto a technet dávám propracovanější články, tedy zpravidla. Navíc na auto většinou to co potřebují z hlediska edičního plánu.

A  Franto, neseděl si náhodou proti směru jízdy? Pak bys měl fakt volant vpravo.

Jinak tenkrát se prohazování řízení kvůli exportům neřešilo. A u nás se tedy od roku 1934 vyráběly s volantem vlevo Aera 30 a pak i Aera 50, prostě čekali, že ta změna v dopravě přijde dříve. A nejen Aera, v té době i JAWA 700 měla volant vlevo, tam to ale bylo daný tím, že to byla licence německého DKW.

0/0
5.3.2015 21:45

F23r36a17n37t59i28š78e70k 48S34m16u42t41n23ý 2855298796505

Hele, tak jsem seděl asi blbě. Proti směru jízdy. A proto mi fotr vždycky říkal, abych se kouknul doleva, jestli může začít předjíždět.

Já si svoje dětský památeční vzpomínky nenechám vzít! :-)

0/0
5.3.2015 21:56

R66a48d63e19k 60F56o17l69p54r34e68c46h64t

Tak už je to jasný, seděl jsi vzadu vlevo a táta vpředu vlevo za volantem. Vlevo bys pak mohl vidět jen pokud jste neměli zrovna u toho vašeho polokabrioletu nataženou střechu, a to jste za teplého počasí nemívali a v zimě jste asi moc s tímhle autem nejezdili...:-)

+2/0
5.3.2015 22:17

F80r13a58n36t66i94š15e14k 45S58m21u38t19n33ý 2465138276265

Jezdili jsme s tím durch, do tý doby, než si fotr koupil pitomou 110-ku Škodovku.

0/0
5.3.2015 23:08

R91a79d72e38k 17F96o13l74p59r29e88c73h54t

A co ten zasedací pořádek, jak jsem nastínil, mohlo to tak být? Jak máš v paměti tu instrukci "podívej se doleva", tak nějak předpokládáš, že řidič seděl vpravo. Ale tak to nemuselo být, řidič přece mohl také sedět vlevo. V té době auta většinou opouštěla výrobce bez zpětných zrcátek, a když už, tak třeba jenom s vnitřním.

0/0
5.3.2015 23:26

F12r11a69n35t39i82š86e28k 34S74m46u31t89n51ý 2805508336705

No jo, "Auto" je teď plný Ženevy, to je fakt.

0/0
5.3.2015 21:58
Foto

I66v36o 18C76i65l90i51c94h 1600322911454

Nádherné auto R^

+1/0
5.3.2015 19:52
Foto

P84e24t70r 13Z19á37v49l97a17d29s40k96ý 5671153360171

To je krása!!! R^

+2/0
5.3.2015 19:00



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.