Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L83u32d24ě44k 77K66r32a57t60o98c45h37v36í51l 9795264391484

R^

0/0
6.3.2015 13:10
Foto

J35a50n 14Ř26e35h70á21č44e11k 7530236451425

Tak si vystupte, pane řidiči (myslím na výstavě) :-)R^

0/0
6.3.2015 0:23
Foto

L48a36d30i72s97l18a71v 36N77á41d19v20o18r18n15í56k 6594425267206

..tradičně....R^

+2/0
5.3.2015 23:50
Foto

M96a52r33t43i65n 77F44a25l66t95ý11n 9161786804188

Pěkná série.

Když jsem vysílal filmový kanál Hallmark pro kabelovou televizi, měli jsme tam mimo jiné životopisný film o Fordovi. Velmě pěkně zpracovaný, i když poněkud idilycky.

+1/0
5.3.2015 20:06
Foto

J26a61r15o87m50í21r 95Š34i18š66a 3310833151117

vidím to jasně na R^...:-)

+2/0
5.3.2015 20:01

F64r48a92n22t62i74š94e51k 22S14m49u80t60n18ý 2535228336945

Moc hezký, Radku. Proč to nemáš v rubrice Auto nebo Technet?

btw, ta naše Aero 30 měla fakt řízení vpravo, hele, mě napadlo, nemohl to být nějaký exportní kus do Anglie?

+1/0
5.3.2015 19:53
Foto

I49v60o 79C90i27l54i24c65h 1470892581394

Do příchodu Hitlera se u nás přece jezdilo vlevo.

0/0
5.3.2015 21:13

F78r32a72n78t53i27š28e44k 56S30m21u74t49n11ý 2485698596875

To já vím, Ivo, jenže tahle byla pozdější. Už jsme to s Radkem probírali a on mi to nechce věřit. :-)

0/0
5.3.2015 21:25
Foto

I80v95o 43C36i43l54i31c72h 1310482971954

To jsem netušil. Rok výroby jste zde nespecifikoval a to autíčko se vyrábělo v letech 1934 až 1947.

0/0
5.3.2015 21:30

R37a14d92e81k 35F27o17l81p63r36e93c87h47t

To Franta samozřejmě ví, ale třicítky se vyráběly od začátku (1934) s volantem vlevo. A on si pamatuje, že ji měli s volantem vpravo. Už v létě minulého roku jsme to spolu řešili a já ho přesvědčoval, že to není možný. Aero se prostě připravovalo s předstihem na změnu.

http://auto.idnes.cz/historie-vozu-aero-30-0l6-/auto_ojetiny.aspx?c=A140812_201300_auto_ojetiny_hig

0/0
5.3.2015 21:27

F29r48a15n51t26i15š53e16k 58S19m61u94t51n87ý 2285578796955

Tak mám možná prohozený mozkový hemisféry, jinak si to neumím vysvětlit. :-)

0/0
5.3.2015 21:39
Foto

I78v46o 59C92i16l80i66c74h 1310622771334

Netušil jsem, že byly vyráběny s volantem vlevo již od roku 1934 8-o Dík za odkaz R^

0/0
5.3.2015 21:47

F54r12a54n87t23i15š26e30k 14S42m53u89t77n94ý 2405868826395

Pro upřesnění: ta naše byla Aero 30 Limousine, jenže s plátěnou stahovací střechou (to mě asi Radku taky neuvěříš, protože já na netu takovou nenašel, jen s pevnou)

0/0
5.3.2015 21:53

R87a33d82e39k 24F51o87l36p42r33e84c50h83t

Ale jo, to ti věřím, takový existovaly. Jen to nebyla Limousine, ale byl to polokabriolet  :-)

+1/0
5.3.2015 22:09

F24r21a50n78t91i91š73e53k 49S24m87u13t10n85ý 2725928456625

aha... :-)

0/0
5.3.2015 23:05
Foto

I21v49o 48C22i72l86i65c28h 1320682731614

To já si z dětství matně pamatuju jen původní Oktávku, než nám v ní vyhořel motor ;-(

A co se týče té důvěryhodnosti, nezapomeňte, že jsme oba na bonzákově seznamu, takže nám se zde prostě nevěří už z principu ;-) (to opravdu není nic proti panu Folprechtovi, jeho články čtu moc rád). Mimochodem všiml jste si bonzákova posledního článku a případné možné souvislosti s tím, že se od té doby zcela odmlčel v článcích a téměř zcela i v diskuzích? ;-D Sice mne na chviličku napadlo, že mu to dám trošku vyžrat nějakým kousavým článkem, ale pak jsem si řekl, že mu to vlastně přeji (a nám vlastně také) R^

+1/0
5.3.2015 22:18

R89a79d22e97k 37F83o33l33p94r37e14c91h61t

Na auto a technet dávám propracovanější články, tedy zpravidla. Navíc na auto většinou to co potřebují z hlediska edičního plánu.

A  Franto, neseděl si náhodou proti směru jízdy? Pak bys měl fakt volant vpravo.

Jinak tenkrát se prohazování řízení kvůli exportům neřešilo. A u nás se tedy od roku 1934 vyráběly s volantem vlevo Aera 30 a pak i Aera 50, prostě čekali, že ta změna v dopravě přijde dříve. A nejen Aera, v té době i JAWA 700 měla volant vlevo, tam to ale bylo daný tím, že to byla licence německého DKW.

0/0
5.3.2015 21:45

F41r14a58n74t16i16š65e32k 37S69m34u13t96n65ý 2275988266555

Hele, tak jsem seděl asi blbě. Proti směru jízdy. A proto mi fotr vždycky říkal, abych se kouknul doleva, jestli může začít předjíždět.

Já si svoje dětský památeční vzpomínky nenechám vzít! :-)

0/0
5.3.2015 21:56

R97a25d56e19k 85F64o35l25p34r85e63c32h83t

Tak už je to jasný, seděl jsi vzadu vlevo a táta vpředu vlevo za volantem. Vlevo bys pak mohl vidět jen pokud jste neměli zrovna u toho vašeho polokabrioletu nataženou střechu, a to jste za teplého počasí nemívali a v zimě jste asi moc s tímhle autem nejezdili...:-)

+2/0
5.3.2015 22:17

F45r56a60n41t81i16š53e25k 61S17m38u62t20n87ý 2935398276165

Jezdili jsme s tím durch, do tý doby, než si fotr koupil pitomou 110-ku Škodovku.

0/0
5.3.2015 23:08

R34a78d80e15k 75F14o31l27p93r48e90c81h79t

A co ten zasedací pořádek, jak jsem nastínil, mohlo to tak být? Jak máš v paměti tu instrukci "podívej se doleva", tak nějak předpokládáš, že řidič seděl vpravo. Ale tak to nemuselo být, řidič přece mohl také sedět vlevo. V té době auta většinou opouštěla výrobce bez zpětných zrcátek, a když už, tak třeba jenom s vnitřním.

0/0
5.3.2015 23:26

F67r15a85n87t56i46š34e44k 91S72m40u46t18n27ý 2565758756405

No jo, "Auto" je teď plný Ženevy, to je fakt.

0/0
5.3.2015 21:58
Foto

I85v16o 78C38i52l12i39c79h 1550202641224

Nádherné auto R^

+1/0
5.3.2015 19:52
Foto

P14e34t79r 37Z69á57v34l98a47d92s92k71ý 5421163500681

To je krása!!! R^

+2/0
5.3.2015 19:00

BLOGER ROKU 2016

Petice

Hlasujte, kdo má být blogerem roku, a vyhrajte!



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.