Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L55u52d65ě25k 29K65r73a49t76o97c49h38v47í92l 9755114581814

R^

0/0
6.3.2015 13:10
Foto

J81a11n 22Ř61e23h38á43č58e51k 7910666201235

Tak si vystupte, pane řidiči (myslím na výstavě) :-)R^

0/0
6.3.2015 0:23
Foto

L69a62d98i32s83l82a93v 71N15á67d80v48o57r49n30í21k 6284675247596

..tradičně....R^

+2/0
5.3.2015 23:50
Foto

M92a95r38t73i92n 39F37a81l70t24ý80n 9811666844788

Pěkná série.

Když jsem vysílal filmový kanál Hallmark pro kabelovou televizi, měli jsme tam mimo jiné životopisný film o Fordovi. Velmě pěkně zpracovaný, i když poněkud idilycky.

+1/0
5.3.2015 20:06
Foto

J74a47r69o90m27í63r 19Š75i43š40a 3230653871227

vidím to jasně na R^...:-)

+2/0
5.3.2015 20:01

F47r33a34n52t59i30š73e34k 35S38m54u55t22n11ý 2895858976805

Moc hezký, Radku. Proč to nemáš v rubrice Auto nebo Technet?

btw, ta naše Aero 30 měla fakt řízení vpravo, hele, mě napadlo, nemohl to být nějaký exportní kus do Anglie?

+1/0
5.3.2015 19:53
Foto

I71v69o 54C72i57l75i95c95h 1820292941434

Do příchodu Hitlera se u nás přece jezdilo vlevo.

0/0
5.3.2015 21:13

F79r72a48n68t32i90š56e39k 16S63m15u50t22n40ý 2465708506185

To já vím, Ivo, jenže tahle byla pozdější. Už jsme to s Radkem probírali a on mi to nechce věřit. :-)

0/0
5.3.2015 21:25
Foto

I85v56o 42C41i92l28i67c73h 1740582561634

To jsem netušil. Rok výroby jste zde nespecifikoval a to autíčko se vyrábělo v letech 1934 až 1947.

0/0
5.3.2015 21:30

R47a54d38e91k 58F81o17l53p77r98e39c68h74t

To Franta samozřejmě ví, ale třicítky se vyráběly od začátku (1934) s volantem vlevo. A on si pamatuje, že ji měli s volantem vpravo. Už v létě minulého roku jsme to spolu řešili a já ho přesvědčoval, že to není možný. Aero se prostě připravovalo s předstihem na změnu.

http://auto.idnes.cz/historie-vozu-aero-30-0l6-/auto_ojetiny.aspx?c=A140812_201300_auto_ojetiny_hig

0/0
5.3.2015 21:27

F17r64a13n60t27i39š34e54k 73S43m47u10t47n78ý 2295108586265

Tak mám možná prohozený mozkový hemisféry, jinak si to neumím vysvětlit. :-)

0/0
5.3.2015 21:39
Foto

I96v82o 51C26i59l21i30c81h 1640632961394

Netušil jsem, že byly vyráběny s volantem vlevo již od roku 1934 8-o Dík za odkaz R^

0/0
5.3.2015 21:47

F86r27a72n66t84i62š63e22k 56S29m31u18t72n20ý 2905908206125

Pro upřesnění: ta naše byla Aero 30 Limousine, jenže s plátěnou stahovací střechou (to mě asi Radku taky neuvěříš, protože já na netu takovou nenašel, jen s pevnou)

0/0
5.3.2015 21:53

R86a52d28e81k 41F85o32l90p14r91e39c45h73t

Ale jo, to ti věřím, takový existovaly. Jen to nebyla Limousine, ale byl to polokabriolet  :-)

+1/0
5.3.2015 22:09

F70r57a44n56t30i37š80e93k 65S45m45u69t77n61ý 2425538496305

aha... :-)

0/0
5.3.2015 23:05
Foto

I39v70o 62C75i53l20i14c84h 1860442931584

To já si z dětství matně pamatuju jen původní Oktávku, než nám v ní vyhořel motor ;-(

A co se týče té důvěryhodnosti, nezapomeňte, že jsme oba na bonzákově seznamu, takže nám se zde prostě nevěří už z principu ;-) (to opravdu není nic proti panu Folprechtovi, jeho články čtu moc rád). Mimochodem všiml jste si bonzákova posledního článku a případné možné souvislosti s tím, že se od té doby zcela odmlčel v článcích a téměř zcela i v diskuzích? ;-D Sice mne na chviličku napadlo, že mu to dám trošku vyžrat nějakým kousavým článkem, ale pak jsem si řekl, že mu to vlastně přeji (a nám vlastně také) R^

+1/0
5.3.2015 22:18

R71a82d20e54k 59F60o38l63p70r62e39c17h31t

Na auto a technet dávám propracovanější články, tedy zpravidla. Navíc na auto většinou to co potřebují z hlediska edičního plánu.

A  Franto, neseděl si náhodou proti směru jízdy? Pak bys měl fakt volant vpravo.

Jinak tenkrát se prohazování řízení kvůli exportům neřešilo. A u nás se tedy od roku 1934 vyráběly s volantem vlevo Aera 30 a pak i Aera 50, prostě čekali, že ta změna v dopravě přijde dříve. A nejen Aera, v té době i JAWA 700 měla volant vlevo, tam to ale bylo daný tím, že to byla licence německého DKW.

0/0
5.3.2015 21:45

F16r82a22n63t34i88š46e64k 71S10m74u21t94n14ý 2335518446495

Hele, tak jsem seděl asi blbě. Proti směru jízdy. A proto mi fotr vždycky říkal, abych se kouknul doleva, jestli může začít předjíždět.

Já si svoje dětský památeční vzpomínky nenechám vzít! :-)

0/0
5.3.2015 21:56

R45a98d17e73k 62F58o33l11p81r25e84c58h75t

Tak už je to jasný, seděl jsi vzadu vlevo a táta vpředu vlevo za volantem. Vlevo bys pak mohl vidět jen pokud jste neměli zrovna u toho vašeho polokabrioletu nataženou střechu, a to jste za teplého počasí nemívali a v zimě jste asi moc s tímhle autem nejezdili...:-)

+2/0
5.3.2015 22:17

F40r54a54n46t37i91š31e62k 54S57m93u10t82n45ý 2425648566155

Jezdili jsme s tím durch, do tý doby, než si fotr koupil pitomou 110-ku Škodovku.

0/0
5.3.2015 23:08

R21a36d23e92k 18F23o42l29p63r40e32c16h31t

A co ten zasedací pořádek, jak jsem nastínil, mohlo to tak být? Jak máš v paměti tu instrukci "podívej se doleva", tak nějak předpokládáš, že řidič seděl vpravo. Ale tak to nemuselo být, řidič přece mohl také sedět vlevo. V té době auta většinou opouštěla výrobce bez zpětných zrcátek, a když už, tak třeba jenom s vnitřním.

0/0
5.3.2015 23:26

F78r22a33n43t66i49š66e94k 59S22m86u89t51n23ý 2725798226895

No jo, "Auto" je teď plný Ženevy, to je fakt.

0/0
5.3.2015 21:58
Foto

I46v35o 20C73i32l62i47c45h 1400142171384

Nádherné auto R^

+1/0
5.3.2015 19:52
Foto

P90e39t48r 36Z24á86v58l12a75d24s88k19ý 5611233350121

To je krása!!! R^

+2/0
5.3.2015 19:00





Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.