Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L19u28d97ě37k 41K71r12a40t60o52c39h65v42í73l 9605744471584

R^

0/0
6.3.2015 13:10
Foto

J69a67n 86Ř97e74h97á79č38e40k 7540796251895

Tak si vystupte, pane řidiči (myslím na výstavě) :-)R^

0/0
6.3.2015 0:23

L68a91d52i11s23l23a25v 39N47á18d23v40o32r10n43í80k 6344345517376

..tradičně....R^

+2/0
5.3.2015 23:50
Foto

M77a70r86t73i80n 86F52a57l25t81ý42n 9481186514258

Pěkná série.

Když jsem vysílal filmový kanál Hallmark pro kabelovou televizi, měli jsme tam mimo jiné životopisný film o Fordovi. Velmě pěkně zpracovaný, i když poněkud idilycky.

+1/0
5.3.2015 20:06
Foto

J51a26r44o22m66í34r 28Š46i67š53a 3260503731377

vidím to jasně na R^...:-)

+2/0
5.3.2015 20:01

F10r61a82n91t50i18š80e48k 94S84m41u79t75n30ý 2955918706235

Moc hezký, Radku. Proč to nemáš v rubrice Auto nebo Technet?

btw, ta naše Aero 30 měla fakt řízení vpravo, hele, mě napadlo, nemohl to být nějaký exportní kus do Anglie?

+1/0
5.3.2015 19:53
Foto

I86v86o 75C56i15l86i83c82h 1610302221464

Do příchodu Hitlera se u nás přece jezdilo vlevo.

0/0
5.3.2015 21:13

F79r35a69n64t74i72š61e98k 23S66m83u71t50n23ý 2265738636155

To já vím, Ivo, jenže tahle byla pozdější. Už jsme to s Radkem probírali a on mi to nechce věřit. :-)

0/0
5.3.2015 21:25
Foto

I58v79o 76C69i44l85i53c27h 1100622791134

To jsem netušil. Rok výroby jste zde nespecifikoval a to autíčko se vyrábělo v letech 1934 až 1947.

0/0
5.3.2015 21:30

R38a55d78e40k 19F68o28l76p17r38e18c98h72t

To Franta samozřejmě ví, ale třicítky se vyráběly od začátku (1934) s volantem vlevo. A on si pamatuje, že ji měli s volantem vpravo. Už v létě minulého roku jsme to spolu řešili a já ho přesvědčoval, že to není možný. Aero se prostě připravovalo s předstihem na změnu.

http://auto.idnes.cz/historie-vozu-aero-30-0l6-/auto_ojetiny.aspx?c=A140812_201300_auto_ojetiny_hig

0/0
5.3.2015 21:27

F72r70a11n92t10i38š13e15k 90S85m36u91t62n34ý 2175838716445

Tak mám možná prohozený mozkový hemisféry, jinak si to neumím vysvětlit. :-)

0/0
5.3.2015 21:39
Foto

I16v30o 82C57i25l52i72c16h 1860652631414

Netušil jsem, že byly vyráběny s volantem vlevo již od roku 1934 8-o Dík za odkaz R^

0/0
5.3.2015 21:47

F84r19a74n76t43i57š49e21k 18S75m53u20t74n30ý 2715558476335

Pro upřesnění: ta naše byla Aero 30 Limousine, jenže s plátěnou stahovací střechou (to mě asi Radku taky neuvěříš, protože já na netu takovou nenašel, jen s pevnou)

0/0
5.3.2015 21:53

R21a56d34e80k 91F55o98l66p82r45e38c67h52t

Ale jo, to ti věřím, takový existovaly. Jen to nebyla Limousine, ale byl to polokabriolet  :-)

+1/0
5.3.2015 22:09

F93r40a24n51t77i52š51e25k 40S40m60u68t84n57ý 2365208906415

aha... :-)

0/0
5.3.2015 23:05
Foto

I26v81o 16C72i17l42i28c35h 1390472741154

To já si z dětství matně pamatuju jen původní Oktávku, než nám v ní vyhořel motor ;-(

A co se týče té důvěryhodnosti, nezapomeňte, že jsme oba na bonzákově seznamu, takže nám se zde prostě nevěří už z principu ;-) (to opravdu není nic proti panu Folprechtovi, jeho články čtu moc rád). Mimochodem všiml jste si bonzákova posledního článku a případné možné souvislosti s tím, že se od té doby zcela odmlčel v článcích a téměř zcela i v diskuzích? ;-D Sice mne na chviličku napadlo, že mu to dám trošku vyžrat nějakým kousavým článkem, ale pak jsem si řekl, že mu to vlastně přeji (a nám vlastně také) R^

+1/0
5.3.2015 22:18

R54a79d93e34k 74F67o33l14p41r24e86c64h35t

Na auto a technet dávám propracovanější články, tedy zpravidla. Navíc na auto většinou to co potřebují z hlediska edičního plánu.

A  Franto, neseděl si náhodou proti směru jízdy? Pak bys měl fakt volant vpravo.

Jinak tenkrát se prohazování řízení kvůli exportům neřešilo. A u nás se tedy od roku 1934 vyráběly s volantem vlevo Aera 30 a pak i Aera 50, prostě čekali, že ta změna v dopravě přijde dříve. A nejen Aera, v té době i JAWA 700 měla volant vlevo, tam to ale bylo daný tím, že to byla licence německého DKW.

0/0
5.3.2015 21:45

F97r96a70n11t24i81š83e76k 71S30m35u33t67n10ý 2755758726965

Hele, tak jsem seděl asi blbě. Proti směru jízdy. A proto mi fotr vždycky říkal, abych se kouknul doleva, jestli může začít předjíždět.

Já si svoje dětský památeční vzpomínky nenechám vzít! :-)

0/0
5.3.2015 21:56

R70a30d15e65k 91F44o79l26p22r33e36c15h28t

Tak už je to jasný, seděl jsi vzadu vlevo a táta vpředu vlevo za volantem. Vlevo bys pak mohl vidět jen pokud jste neměli zrovna u toho vašeho polokabrioletu nataženou střechu, a to jste za teplého počasí nemívali a v zimě jste asi moc s tímhle autem nejezdili...:-)

+2/0
5.3.2015 22:17

F83r44a71n92t60i43š58e67k 27S49m80u85t79n28ý 2575118696625

Jezdili jsme s tím durch, do tý doby, než si fotr koupil pitomou 110-ku Škodovku.

0/0
5.3.2015 23:08

R83a35d57e93k 29F54o80l84p47r74e19c62h98t

A co ten zasedací pořádek, jak jsem nastínil, mohlo to tak být? Jak máš v paměti tu instrukci "podívej se doleva", tak nějak předpokládáš, že řidič seděl vpravo. Ale tak to nemuselo být, řidič přece mohl také sedět vlevo. V té době auta většinou opouštěla výrobce bez zpětných zrcátek, a když už, tak třeba jenom s vnitřním.

0/0
5.3.2015 23:26

F42r98a37n73t89i19š42e58k 36S91m21u89t12n57ý 2645328816955

No jo, "Auto" je teď plný Ženevy, to je fakt.

0/0
5.3.2015 21:58
Foto

I89v63o 38C16i59l46i98c95h 1960822961434

Nádherné auto R^

+1/0
5.3.2015 19:52
Foto

P26e67t88r 74Z90á76v47l69a30d19s58k71ý 5801773920711

To je krása!!! R^

+2/0
5.3.2015 19:00





Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.