Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L43u68d57ě12k 86K22r19a48t45o41c25h37v61í46l 9175324961464

R^

0/0
6.3.2015 13:10
Foto

J31a55n 85Ř17e43h63á65č65e84k 7580736221165

Tak si vystupte, pane řidiči (myslím na výstavě) :-)R^

0/0
6.3.2015 0:23

L74a37d26i16s73l78a11v 36N22á53d46v93o16r91n51í58k 6974495957876

..tradičně....R^

+2/0
5.3.2015 23:50
Foto

M22a46r85t54i87n 77F78a51l55t47ý37n 9131306484788

Pěkná série.

Když jsem vysílal filmový kanál Hallmark pro kabelovou televizi, měli jsme tam mimo jiné životopisný film o Fordovi. Velmě pěkně zpracovaný, i když poněkud idilycky.

+1/0
5.3.2015 20:06
Foto

J37a56r91o32m70í38r 72Š18i11š48a 3220373711237

vidím to jasně na R^...:-)

+2/0
5.3.2015 20:01

F16r85a19n77t34i93š37e50k 70S28m94u10t59n80ý 2745268426725

Moc hezký, Radku. Proč to nemáš v rubrice Auto nebo Technet?

btw, ta naše Aero 30 měla fakt řízení vpravo, hele, mě napadlo, nemohl to být nějaký exportní kus do Anglie?

+1/0
5.3.2015 19:53
Foto

I66v22o 24C12i16l26i35c59h 1480382831164

Do příchodu Hitlera se u nás přece jezdilo vlevo.

0/0
5.3.2015 21:13

F74r49a17n38t48i60š27e35k 95S53m51u85t84n72ý 2375698786915

To já vím, Ivo, jenže tahle byla pozdější. Už jsme to s Radkem probírali a on mi to nechce věřit. :-)

0/0
5.3.2015 21:25
Foto

I43v83o 16C48i70l58i98c14h 1790922521744

To jsem netušil. Rok výroby jste zde nespecifikoval a to autíčko se vyrábělo v letech 1934 až 1947.

0/0
5.3.2015 21:30

R55a98d66e64k 52F54o92l30p41r23e97c17h76t

To Franta samozřejmě ví, ale třicítky se vyráběly od začátku (1934) s volantem vlevo. A on si pamatuje, že ji měli s volantem vpravo. Už v létě minulého roku jsme to spolu řešili a já ho přesvědčoval, že to není možný. Aero se prostě připravovalo s předstihem na změnu.

http://auto.idnes.cz/historie-vozu-aero-30-0l6-/auto_ojetiny.aspx?c=A140812_201300_auto_ojetiny_hig

0/0
5.3.2015 21:27

F23r69a37n26t42i88š64e80k 55S94m10u98t36n78ý 2575398446805

Tak mám možná prohozený mozkový hemisféry, jinak si to neumím vysvětlit. :-)

0/0
5.3.2015 21:39
Foto

I34v82o 31C97i52l29i30c30h 1810762571604

Netušil jsem, že byly vyráběny s volantem vlevo již od roku 1934 8-o Dík za odkaz R^

0/0
5.3.2015 21:47

F29r85a97n71t57i87š71e87k 46S13m87u92t98n13ý 2655648266755

Pro upřesnění: ta naše byla Aero 30 Limousine, jenže s plátěnou stahovací střechou (to mě asi Radku taky neuvěříš, protože já na netu takovou nenašel, jen s pevnou)

0/0
5.3.2015 21:53

R45a90d96e42k 73F33o55l25p27r17e94c22h17t

Ale jo, to ti věřím, takový existovaly. Jen to nebyla Limousine, ale byl to polokabriolet  :-)

+1/0
5.3.2015 22:09

F86r32a94n74t23i11š64e31k 68S67m55u43t30n94ý 2375978486625

aha... :-)

0/0
5.3.2015 23:05
Foto

I65v13o 16C41i66l62i86c22h 1730252421704

To já si z dětství matně pamatuju jen původní Oktávku, než nám v ní vyhořel motor ;-(

A co se týče té důvěryhodnosti, nezapomeňte, že jsme oba na bonzákově seznamu, takže nám se zde prostě nevěří už z principu ;-) (to opravdu není nic proti panu Folprechtovi, jeho články čtu moc rád). Mimochodem všiml jste si bonzákova posledního článku a případné možné souvislosti s tím, že se od té doby zcela odmlčel v článcích a téměř zcela i v diskuzích? ;-D Sice mne na chviličku napadlo, že mu to dám trošku vyžrat nějakým kousavým článkem, ale pak jsem si řekl, že mu to vlastně přeji (a nám vlastně také) R^

+1/0
5.3.2015 22:18

R63a91d34e95k 10F70o14l38p52r63e61c53h75t

Na auto a technet dávám propracovanější články, tedy zpravidla. Navíc na auto většinou to co potřebují z hlediska edičního plánu.

A  Franto, neseděl si náhodou proti směru jízdy? Pak bys měl fakt volant vpravo.

Jinak tenkrát se prohazování řízení kvůli exportům neřešilo. A u nás se tedy od roku 1934 vyráběly s volantem vlevo Aera 30 a pak i Aera 50, prostě čekali, že ta změna v dopravě přijde dříve. A nejen Aera, v té době i JAWA 700 měla volant vlevo, tam to ale bylo daný tím, že to byla licence německého DKW.

0/0
5.3.2015 21:45

F32r50a97n52t38i28š26e77k 53S39m18u10t55n65ý 2415878116365

Hele, tak jsem seděl asi blbě. Proti směru jízdy. A proto mi fotr vždycky říkal, abych se kouknul doleva, jestli může začít předjíždět.

Já si svoje dětský památeční vzpomínky nenechám vzít! :-)

0/0
5.3.2015 21:56

R48a88d97e13k 62F19o33l94p65r92e20c20h11t

Tak už je to jasný, seděl jsi vzadu vlevo a táta vpředu vlevo za volantem. Vlevo bys pak mohl vidět jen pokud jste neměli zrovna u toho vašeho polokabrioletu nataženou střechu, a to jste za teplého počasí nemívali a v zimě jste asi moc s tímhle autem nejezdili...:-)

+2/0
5.3.2015 22:17

F51r61a64n43t22i87š68e45k 96S25m91u20t62n25ý 2945538156715

Jezdili jsme s tím durch, do tý doby, než si fotr koupil pitomou 110-ku Škodovku.

0/0
5.3.2015 23:08

R50a50d36e23k 63F77o29l86p87r28e43c61h33t

A co ten zasedací pořádek, jak jsem nastínil, mohlo to tak být? Jak máš v paměti tu instrukci "podívej se doleva", tak nějak předpokládáš, že řidič seděl vpravo. Ale tak to nemuselo být, řidič přece mohl také sedět vlevo. V té době auta většinou opouštěla výrobce bez zpětných zrcátek, a když už, tak třeba jenom s vnitřním.

0/0
5.3.2015 23:26

F67r42a37n66t48i90š31e29k 98S41m90u50t73n16ý 2925108926385

No jo, "Auto" je teď plný Ženevy, to je fakt.

0/0
5.3.2015 21:58
Foto

I50v60o 30C68i68l73i38c97h 1860242341984

Nádherné auto R^

+1/0
5.3.2015 19:52
Foto

P50e11t45r 90Z33á76v34l58a56d62s82k52ý 5501193450711

To je krása!!! R^

+2/0
5.3.2015 19:00



Žebříčky





Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz