Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

To je naaadhera!! R^R^R^ Krasny auticka a krasny fotky! (Zvlast ta tatrovka!)

0 0
možnosti
Foto

Radku R^R^R^, takhle toho vidíme možná více než kdybychom byli na akci, jen ta atmosféra se úplně nahradit nedá...:-)

0 0
možnosti
Foto

Skvěle udělané fotky R^R^R^ a na krásu těchto autíček jen tak hned něco nestačí, jsou nádherná!

1 0
možnosti
Foto

Radku, to je nádhera. Pěkná auta a nádherné fotografie.

3 0
možnosti
Foto

Krásná autíčka, když jsem byl malý, mívali jsme Škodu Octavia. A když mi byly asi 2 roky, mám fotku, jak sedím za volantem Olympie. To byly časy. Tenkrát se dalo leccos udělat "na koleně" v garáži - dneska je třeba na všechno mít počítač a drahou elektroniku. Člověk si může do auta jenom dolévat benzín (naftu), vodu do chladiče a ostřikovače. A to je tak asi všechno. :-/

4 0
možnosti
Foto

R^R^ extrémně povedené.

2 0
možnosti

No tak to je nádhernéR^. Tatínek měl Čezetu a pak koupil Opel Olympia, rok výroby 1932. Tyrkysovou krasavici, které jsme říkali Anča. Vždycky jsem dostala kus pucvole a silichrom a leštila hliníkové lišty do krásna. A těch rodinných výletů! Bylo nás pět, sotva jsme se vešli, ale vždycky dovezla tam i zpět. Je to naše legenda. Připomněl jste mi to, díky za krásné ráno:-).

2 0
možnosti

Máte krásného koníčka...za článek karma R^R^R^

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS