Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

také chválím.bylo to moje oblíbené zastavení na cestě do českého ráje.jen na okraj:jestli tam ještě mají ty čínské destičky uvádějící mladého šlechtice do života?:-)

1 0
možnosti

To nevím, uvnitř jsem byl před dvanácti lety. Fotky jsou ze začátku letošního března, obešel jsem pouze exteriéry. Ale asi je tam ještě mají.

Za pochvalu děkuji. A zároveň děkuji i přispěvovatelům níže :)

1 0
možnosti
Foto

R^ s karmou, jinak to kolego nejde.:-)

1 0
možnosti

hezke. par metru od zamku je na hlavni podzamecka restaurace. vari tam naprosto vyborne a za prijatelne ceny. kvuli nekterym jidlum by si sice zdenda asi hladil hlavu, ale jeste jsem tam nemel nic co by mi nechutnalo. mohu vrele doporucit

1 0
možnosti
Foto

no, super to máte, pane kolego. K+R^

2 0
možnosti
  • Počet článků 81
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 10930x
 

Články publikované na Technet.cz a auto.idnes.cz