Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

MAVIS66

17. 6. 2012 0:15
Taky

super R^

0 0
možnosti

Radek Folprecht

28. 5. 2012 23:03
.

Díky všem za reakce v diskuzi.

(vzhledem k tomu, že mám pouze ŘP sk. B, tak bych se nerad pouštěl v této diskuzi do větších akcí. Tak alespoň takto -

Oldheavyk: Původ inkriminované V3S jsem nedohledal.

xychteen: Tahače návěsů, jak píše Oldheavyk, např zde http://www.liaz.cz/praga_s5t.php, sklápěč je záhadou. Ještě k tomu autojeřábu bych dodal, že po dobu mé přítomnosti byl jakýkoli autojeřáb nepřítomen.)

0 0
možnosti

silvah_bullet

28. 5. 2012 16:30
Ta 805 je nádherný vozidlo..

škoda, že s tím ta fabrika nijak dále nepracovala...

0 0
možnosti

xychteen

28. 5. 2012 17:42
Re: Ta 805 je nádherný vozidlo..

Hlavně to jelo jako blázen a mělo to i slušnou průchodnost... akorát byla dost hladová a když si člověk nedal pozor, vytáhl při řazení šaltpáku i s kulisou :-) Ale jak píšu níž, do klasické "koule" bych klidně šel i dnes, kdyby ji ještě někde prodávali vesničtí hasiči...

0 0
možnosti

Oldheavyk

28. 5. 2012 14:12
Historie

Pěkný průřez historií našich českých / i jiných náklaďáků/ ,dík za něj.Šel by ještě doplnit vozidly ŠKODA-LIAZ, sklápěčkou ŠKODA LIAZ MTS 24, dnes více než po třiceti letech už  též jako veterán. Na tehdejší dobu byly ,,liazky´´  ať valníky nebo sklápěčky v našich podmínkách  ,,dobrý pochoďáky ´´ , na silnici  a i v terénu třeba MTS-4X4.. A ten kdo ,,uměl´´ s 10ti  kvaltem a ,,půlkama´´ , ten  ,,nasekal ´´  na rozjezdu  i autobusu MHD s automatem.

Zelená skříňovka Praga V3S je pro mne zajívává i tím , že  vlevo na nárazníků má  několik bílo zelených svislých proužků , takto označovali všechny své auťáky  Uranové Doly Příbram , pamětníci mě to  potvrdí, / není tato skříňovka původem z Příbrami ? /  I já měl několik let na nárazníku svého ,,matesa´´ několik bílo zelených svislých proužků . / old time - good time /.

Ve fotoblogu by mohly figurovat i ,,Avči´  , Avia 15, ještě s rotační čerpadlem Bosch, /1966,1967 / pak Avia 20,30, 21+31.

Ty už nám jako veráni asi už moc nepříjdou.

0 0
možnosti

FenyAMG

28. 5. 2012 12:08
Moc pěkné

R^R^R^ Vám i majitelům veteránů

0 0
možnosti

xychteen

28. 5. 2012 10:49
Ta "koule s plachtou" je pěkně udržovaná...

...ovšem do koule klasické bych klidně šel ještě dneska :-)

:

MMCH dotaz na znalce - existovalo pár kusů sklápěček s krátkou trambusovou budkou a označením "Praga". Neví někdo, co to bylo za model a odkud? Zatím mám jen dva tipy - buď přechodový model u Liazky, nebo nějaká samodomo reko ČSAD. Ani jedna varianta se mi moc nepozdává...

0 0
možnosti

Oldheavyk

28. 5. 2012 14:30
Re: Ta

ANO ,téměř jste se trefil. Asi to nebylo v sériové výrobě ale i já pamatuji jeden kousek u místního ČSAD, byl to ,,spodek ´´ , motor a převodovka  s PRAGy S5T , na tom byla posazená kabina z  RTOčka a klasická ,,josta´´ .  Česádníci s timto hybridem přetahovali návěsy na jednom šumavském nádražní překladišti.

Na silnici to ale asi nejezdilo.

0 0
možnosti

AsistentprofParkinsona

28. 5. 2012 10:02
Tatra sice nezná bratra, ale na svou dobu ......

Jó, když jsem šel jak mladý kluk brigádničit coby šofér náklaďáku. nafasoval jsem 111. Když jsem lez poprvé do kabiny, tak mi garážmajstr podával asi pětikilové kladivo, prý kdyby nešel zařadit kvalt. S tatřičkou to byla dřina,  jezdila sice pomalu, ale spolehlivě. Žádná klimoša (;-D), za to hluk a prosezelá (snad) kožená sedačka a jestli si dabře vzpomínám, tak  se brzdy musely našlapovat, tedy na pedál nešlo hamsout.

0 0
možnosti

cassul

28. 5. 2012 13:31
Re: Tatra sice nezná bratra, ale na svou dobu ......

Ono se to bralo jinak. Dneska má každý šofér klimatizaci a perfektně vybavenou boudu. Dřív bylo nejdůležitější to auto, na řidiče se ohledy nebraly, lidí bylo dost...

0 0
možnosti

malý david

28. 5. 2012 9:50
tak jak koukám,

tak jsem nejezdil pouze se 3 auty z tohoto fotoblogu.

0 0
možnosti

ladyevil_cz

28. 5. 2012 8:29
Nad Tatrou sa...

blýska :-)R^

0 0
možnosti

ladyevil_cz

28. 5. 2012 9:51
Re: Nad Tatrou sa...

:-) Hele...a klasická V3S Praga? Vejtřaska nesmrtrelná, neříkej, že tam s ní nikdo nebyl ;-D

0 0
možnosti

villík

28. 5. 2012 8:02
Ano, takhle se Tatry měnily za mého života......

;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 81
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 10930x
 

Články publikované na Technet.cz a auto.idnes.cz