Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Aretta

2. 8. 2011 17:46
"Vyprávějte mi ještě o pravém úhlu, pane inženýre...."

... tak na to jsem si vzpomněla, když jsme se začetla do Vašich písmenek a koukala na obrázky.

A nechápu, proč když tomu vůbec nerozumím, stejně Vás ráda čtu a prohlížím ...

R^R^

0 0
možnosti

Ježikača

1. 8. 2011 0:06
krása.

žasnu a raduju se. vždycky přemýšlím, jak to ti chlapi vymejšleli dost na koleně a co s tím všechno dovedli. krásný fotky navíc.

0 0
možnosti

hafusak2

27. 7. 2011 21:50
Omlouvám se předem, nejsem odborník na

bezmotorová letadla, ale nějak mi začalo vrtat v mozku a pár věcí jsem si našel. Pokud mi můžete odpovědět, budu moc rád. 1. Čím se liší  SG 38 od Z 26 Honza? 2. Narazil jsem na kluzák ještě jednodušší konstrukce: Grunau 9. Byl to předchůdce nebo se vyráběly souběžně? Děkuji.

0 0
možnosti

Radek Folprecht

28. 7. 2011 0:03
Re: Omlouvám se předem, nejsem odborník na

Tak to jsme na tom stejně (s tím odborníkem)

1) Z-23 Honza (ta "6" je asi překlep, Z-26 je něco jiného - Trenér) je na první pohled téměř shodný s SG 38, má i skoro stejné rozměry a hmotnost. Rychlá identifikace: Z-23 nemá nad křídlem věž s napínákem nosných lanek, zato má pod křídly vzpěry z ocelových trubek.

2) Grunau 9 je konstrukce z roku 1929 a společně s kluzáky Zögling z první poloviny 30. let je uváděn jako předchůdce SG 38.

0 0
možnosti

fleec

27. 7. 2011 14:12
To by....

..Aretta ale koukala, jak vzduchem lítaj i překližky;-)

0 0
možnosti

Aretta

2. 8. 2011 17:46
Re: To by....

...a mám Vás! ;-D;-D;-D

0 0
možnosti

dolch

26. 7. 2011 21:28
Hezký supér

to je z toho letiště, jak tam prodávají kolu za normální cenu, viď? ;-D

0 0
možnosti

Radek Folprecht

27. 7. 2011 7:25
Re: Hezký supér

to je slušný letiště, tady se nic neprodává, tady se lítá

0 0
možnosti

Don don

26. 7. 2011 21:05
no

a ňáký básničky by nebyly????:-)

0 0
možnosti

Radek Folprecht

27. 7. 2011 7:28
Re: no

zkus tady : http://platznerova.blog.idnes.cz/

nebo jestli chceš něco epického a naturalističtějšího, tak si běž půjčit do knihovny Erbena

0 0
možnosti

hafusak2

26. 7. 2011 20:13
Názorný příklad, jak lze mít za málo peněz hodně muziky.

Bohužel současná doba je už opačná. Přitom: Kolik leteckých es začínalo právě na glajtrech? Přitom jaká byla jejich cena? Na kolik přišla hodina provozu? Je jasné, že dnešní doba je už o něčem jiném, ale k získání si základních návyků ten glajtr musel krásně stačit.

0 0
možnosti

Radek Folprecht

27. 7. 2011 7:49
Re: Názorný příklad, jak lze mít za málo peněz hodně muziky.

No, tenkrát to tak bylo, přitom dnes, jak se pan Leník mezi řečí vtipně zmínil, vychází letová hodina repliky nejdráž ze všech letadel, co na Rané mají.

0 0
možnosti

Bronislav Šimoník

26. 7. 2011 19:45
Nádhera...

R^R^R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 81
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 10930x
 

Články publikované na Technet.cz a auto.idnes.cz