Další místa

Radek Folprecht

Jak jsem choval rybičky

/ Povídka / Tak to na mě, přátelé, v dětském věku taky přišlo. Snad jako každé dítě jsem zčistajasna pocítil nutnost mít nějaké to zvířátko. Mnoho spolužáků již něco mělo. Některým jsem záviděl pejska, jiným křečka nebo vešku. U maminky a tatínka jsem si tedy vyprosil za ukončení třetí třídy na první pokus, aby mi pořídili také nějakého pěkného animálka.

28.5.2008 v 11:24 | Karma článku: 22.15 | Přečteno: 1965 | Diskuse

Radek Folprecht

Budovatelská poezie

Není škoda přijít o budovatelské básně? Je!!! Tak to pojďme napravit...                               

10.4.2008 v 13:11 | Karma článku: 26.76 | Přečteno: 12376 | Diskuse

Radek Folprecht

Větrné elektrárny a Čmeláci

V této stati poodkryjeme vztahy mezi větrnými elektrárnami a piloty práškovacích letadel. V žádném případě není záměrem autora pomlouvat větrné elektrárny, ani si dělat legraci z vojenských pilotů, ať už se zúčastnili jakékoliv války za jakoukoliv stranu na jakékoliv planetě.

12.3.2008 v 13:05 | Karma článku: 35.76 | Přečteno: 11054 | Diskuse

Radek Folprecht

Netradiční kurz angličtiny

V následující básni si prosvištíme, jak by řekl Egon v jiném kurzu jiného jazyka, tato slovíčka : never, sometimes, often, usually.

9.10.2007 v 10:24 | Karma článku: 16.88 | Přečteno: 1724 | Diskuse