Diskuse

Kunětická hora

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Radku, moc děkuji za tento článek. Je to hora (hrad), který jsem ve svém životě navštívil a navštívím asi nejčastěji, neboť pod ním bydlím. Historii jsem víceméně znal ... a rád jsem si ji připomněl. Co jsem netušil ale vůbec, že se tam ten kámen začal těžit tak brzo. Díky tedy i za doplnění vědomostí. :-) Budu sdílet, pro nás Pardubáky, co nevíme ... R^

0 0
možnosti
DT

Krásná charismatická stavba, a moc pěkně nafocená! Karma R^

1 0
možnosti
DM

R^ Kuňce to prostě sluší :-)

3 0
možnosti

J43a86n 38Š31u38r15c

13. 5. 2014 22:27

Díky za fotky a článek. Prima.

1 0
možnosti
Foto

Díky!:-) Kuňku mám coby kamenem dohodil.

1 0
možnosti
ZD
Foto

Hezký,. včetně informací.:-)

1 0
možnosti
PK

Zdarec, zase něco nového jsem se dozvěděl. Také mám rád hrady a zámky. Jenom ty obrázky jsou trochu tmavé.

2 0
možnosti