Diskuse

Píčův statek

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

btw. Jak je ta čeština krásná. Pí..v statek na hoře Mužský :-P

0 0
možnosti

Smutné a zajímavé...R^

0 0
možnosti
Foto

Početl jsem si i pokoukal. R^

1 0
možnosti
Foto

R^Vsadím se, že název Říhův statek, nebo Novákojc statek by tak netáhl:-)...Ráda jsem zavítala - krásné fotky a zajímavá historie statku a jeho obyvatel...

1 0
možnosti

Ahoj Radku, moc pěkný. A teď mi řekni, který ten xxx (redakce mi samozřejmě to jméno  do diskuse nepustí) se přátelil s rodinou majitele Kokořína? Asi ten profesor, co? Nebo ještě někdo třetí? :-)

1 0
možnosti

Ahoj, jestli myslíš Václava Špačka, tak by to mohl být ten profesor (už jen proto, že někde z těch míst pocházel). Tipuju dobře? :-)

0 0
možnosti
Foto

J61a33n 30R42ý40z87n86a19r

16. 4. 2014 21:44

Díky za krásnou reportáž z hezkého místa.

Díky za tu reportáž o historii ... jsem vděčný, že mohu žít ve svobodě - ať má tato svoboda jakoukoli podobu.

1 0
možnosti
Foto

Paráda! Díky! R^:-)

Není tam poblíž taková studna z pískovcových kvádrů, asi 5 m hluboká?

1 0
možnosti

při cestě v zatáčce pod statkem něco takového bylo, ale nebyl čas to zkoumat, navíc tam byl myslím nějaký plechový poklop, zkusím dohledat...

0 0
možnosti