Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

viveka

30. 12. 2011 13:31
A tak ještě jeden trabantový vtípek z dob totality.

Hromadná bouračka, tři auta zcela na šrot. Nad nimi svorně hořekují jejich majitelé:

Američan: Ach můj bože, můj krásný fordík je pryč, půl roku jsem na něj šetřil..

Angličan: Ach můj bože, můj krásný mercedes je pryč, celý rok jsem na něj šetřil..

Čech: Ach, můj bože, můj krásný trabant je pryč, šetřil jsem na něj celý život..

Tu se ti dva obrátí na Čecha a říkají: Proč si ty vole kupuješ tak drahý auto?

4 0
možnosti

Aretta

30. 12. 2011 13:43
Re: A tak ještě jeden trabantový vtípek z dob totality.

;-D

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS