Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Československé automobily

Radek Folprecht

Tatraplan

Poválečný aerodynamický osobní automobil z kopřivnické Tatrovky měl pohnuté osudy, poznamenané tehdejší dobou. Úspěšné dokončení projektu do stadia použitelného pro sériovou výrobu se podařilo díky odborné pomoci neprávem vězněného Hanse Ledwinky.

9.12.2014 v 13:33 | Karma článku: 23.53 | Přečteno: 1564 | Diskuse

Radek Folprecht

Řikali jí stejšna

Vozila lidi do nemocnice, vozila lidi na hřbitov, vozila příslušníky ve službě, vozila pytle s cementem, vozila pytle s brambory, zkrátka vozila všechno, co uvezla. A byla dokonce rychlejší než Porsche. Teda minimálně jednou...

23.7.2013 v 18:30 | Karma článku: 30.71 | Přečteno: 7849 | Diskuse

Radek Folprecht

Tudor - první poválečná škodovka

Tudor, první poválečná škodovka, byl vlastně vyvrcholením typově bohaté řady Popularů. Nový vůz dostal modernější elegantní karoserii, ve zmenšeném měřítku ne nepodobnou tehdejším americkým Fordům, a výrobce ho z marketingových důvodů uváděl jako zcela nový typ.

22.4.2013 v 15:15 | Karma článku: 25.98 | Přečteno: 6008 | Diskuse
VIP
Počet článků 91 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 3905

Seznam rubrik

Napište mi

Vzkaz autorovi


Zbývá 1000 znaků.


Toto opatření slouží jako ochrana proti webovým robotům.
Při zapnutém javaskriptu se pole vyplní automaticky.


více


Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.